cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Fattar nada.

Kategori: Allmänt

 
Mycket ska man höra innan öronen trillar av..
Helgens sanning.
 
*********************************************************************************************************************
 
Köpt mycket kul för min senaste lön som blev bättre än förväntat! Äntligen har man råd att spendera, så himla skönt att ha ett jobb och vilken enorm skillnad det gör att leva ihop med någon och dela på alla kostnader!
 
Här är lite av alla grejer jag köpt:
 
 
Efterlängtad Michael Kors klocka, i rosé guld :) Den större varianten som är en unisex klocka, även om jag inte tycker att den borde passa på en kille!
 
 
Lite olika Victoria´s secret dofter: Love Spell, Coconut Passion och nu senast Sheer Love.
Svårt att säga vilken jag gillar bäst, dom luktar så gott på olika vis. Men jag tror jag tycker bäst om Love Spell :)
 
 
Och min fina Michael Kors väska! Mycket nöjd med den!!
 
 
Och så två par nya bikinis från Victoria´s secret, älskar verkligen färgen på den persikofärgade!! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: