cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Helg!

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag till Västerås direkt efter jobbet och hälsade på min fina gravida syster! Det var flera månader sedan jag såg henne sist och man såg stor skillnad på henne, det ska bli så himla spännande och mysigt att bli moster!
Vi var och åt pizza på vad som kan vara Västerås godaste pizzeria, Olivia pizzeria. Jag och Johan tog en varsin San Remo, med 4 sorters kött på: fläskfilé, bacon, skinka och salami, och Johanna tog en vegetarisk.
 
 
Sen så fick jag födelsedags presenter också! Två jättefina ljuslyktor som ser ut som näckrosor och en grymt fin iittala kastehelmi skål!
Tack älskade syster och Johan, jag blev hur glad som helst över presenterna! Jag älskar dom verkligen!!
 
 
Sen så har jag varit och druckit kaffe ihop med mormor, utan fikabröd, här bantas det visst för fullt! Mormor måste ha gått ner massor i vikt, och solbränd har hon blivit också, till skillnad från en annan.
 
 
Och ikväll har jag och Sebban varit och fiskat lite (jag fick två abborrar) och haft taco/filmkväll, bra avslutning på en skön helg :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: