cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Bastardized / Undertakers

Kategori: Allmänt

I helgen gick bastardized/undertakers festen av stapeln, jag tycker den blev jättelyckad, bra väder trotts att det skulle bli regn och så kom ju min fina syster hit och följde med dessutom!
Man blir så stolt över brorsan, det gjorde dom bra!
Trubbel var sista bandet att spela, precis lika bra och lika mycket röj framför scenen som jag hade förväntat mig :)
 
Kolla in bror min och hans polare på facebook: Undertakers
 
Och här har ni Bastardized :)
 
 
 
 
 
 
Innan vi drog till Kuggnäs på festen så satt vi på Bernhard kök å deli och värmde upp lite, för att senare gå och äta indiskt på väster.
 
 
 
 
Natten avslutades på Paschas, där Fru Foruna spelade, vid det laget var jag nog så pass full att vi borde gått hem, men nåja nåja!
Väl hemma igen så spydde Sebbe i hallen, det satte punkt för lördagen. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: