cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

:)

Kategori: Allmänt

Så sjukt bra ledighet, först Tallinn resan torsdag till lördag, och sen i lördagskväll så hade vi grillfest ute i uttervik hos Bella och Robban.
Det är så himla mysigt där ute i uttervik och vi hade köpt med oss grillspett, majskolvar och halloumi ost att grilla, och likör 43 och typiska kryssning gin-alkoläsk att dricka!
 
 
 
 
Sen idag så har jag varit ute och ridit med Anna, det var längesen och efterlängtat! Jag blev ju så skrämd när jag trillade av för några år sen, så jag har ju varit stel som en pinne när jag ridit efter det men jag tror det börjar släppa, även om jag känner mig som en nybörjare igen!
 
 
 
Sen ikväll var vi och fiskade på lite olika ställen i Oxelösund, 8 gäddor fick jag och Sebbe upp totalt, jag drog upp 2 av dom. Vi tappade även ca 6 st till, så nu jäklar börjar fisket att komma igång! :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: