cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Midsommar

Kategori: Allmänt

Oj vad längesen det var jag bloggade! Så nu ligger jag verkligen efter!!
Jag tänkte börja med att berätta om midsommar som vi firade ute hos Sebbes syster Bella och hennes kille Robban i Uttervik.
Vi hade det hur mysigt som helst, började med sill lunch, satt på deras veranda och drack rosévin i flera timmar, sköt med luftpistol, åkte runt på fyrhjulingar och mopeder och bara hade det gott :D
 
 
 
Sebbe skjutsade omkring mig i skogen på fyrhjulingen och vi bara åkte runt och raceade och letade efter fina platser, åkte till havet och runt omkring.
 
 
Sen så åt vi jordgubbstårta och grillade, hur gott som helst!! Med potatisgratäng och en stor sallad till :)
 
 
På kvällen så åkte Sebbe och Robban ner och tände en brasa nere vid havet och Sebbe kom och hämtade alla oss andra, vi fick åka på en liten vagn som vi kopplade efter fyrhjulingen haha
Det var jättefint nere vid badplatsen! Havet, elden och fullmåne <3
Vi nattbadade till och med, iskallt!! Men mysigt att värma sig vid brasan.
Vi hade till och med en massa fyverkerier som vi sköt upp (kändes kanske mer som krig när raketerna gick av och flög åt både höger och vänster haha).
 
Helt perfekt midsommar! Jag kunde inte haft det bättre!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: