cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

American Horror Story Asylum

Kategori: Allmänt

Nu har vi plöjt oss igenom hela säsong 1 av American Horror Story, väldigt spännande och läskigt mellan varven, både jag och Sebbe har haft mardrömmar haha ;)
Vi har precis börjat kolla på säsong två, Asylum, hittills tycker jag inte den är lika spännande, men vi får se!
 
 
Annars så börjar det flyta på riktigt bra på jobbet, jag trivs verkligen skitbra och hoppas så himla mycket att jag kommer få vara kvar i höst! Det här känns verkligen som något jag vill hålla på med.
 
Jag var och beställde gravbukett till Dannes begravning idag också, hoppas att den kommer bli fin. Det känns fortfarande helt overkligt att tänka på att vi inte kommer träffas igen. Inte i det här livet iallafall..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: