cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Vila i frid Daniel Sandberg

Kategori: Allmänt

 
Danne du kommer saknas mig något så enormt.. Vem ska jag nu åka ut i solen med hundarna och fika ihop med?
Vem ska jag nu skvallra om allt som händer i hundvärlden med?
Kunde du inte bara ringt mig? Jag vet att jag hade kunnat tala vett med dig, jag har ju lugnat dig förrut..
Nu har du gjort något alldeles för förhastat, och det kommer aldrig att gå att ta tillbaka :´(
Vila i frid min vän! Vi ses på andra sidan..
 
 
 
 
 
Det gör så ont att förlora en vän :'(
Tänk att jag inte kommer få träffa dig igen...
 

Kommentarer

  • Linda Sterner säger:

    Så sorgligt å tragiskt! Styrkekramar till dig!

    2013-04-01 | 14:02:50
  • Thiff säger:

    Kram!!

    2013-04-01 | 21:54:26
    Bloggadress: http://www.thiffy.blogg.se

Kommentera inlägget här: