cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Förkyld och hängig :(

Kategori: Allmänt

Igår var vi hemma hos svärmor och spelade trivial pursuit  och drack vin, det var trevligt och vi slutade upp ute på McEwans, vilket inte var lika kul, det är sällan jag tycker det är speciellt kul när man är ute på krogarna i Nyköping, det är i så fall om man går ut och äter och sitter och pratar som jag gillar det.
Man är rätt mätt på att rumla runt på krogar och nattklubbar för tillfället.
 

Idag känner jag mig jättemosig, förkylningen börjar väl bryta ut på allvar nu när man är ledig och slappnar av..
Så ikväll blir jag nog kvar hemma på soffan och myser med hundarna medan Sebbe ska iväg på en free booze fest ute på vischan.
Hade varit kul att haka på, men då är jag väl antagligen döende när jag vaknar imorgonbitti!
 
Idag har vi hur som hellst varit ute och hälsat på mamma och gått promenad med hundarna i skogen, skönt att komma ut på landet lite!
Dimma hittade ett vildsvinshuvud och skinn, det gjorde hennes dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: