cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Låååååååååång fredag fortfarande !

Kategori: Allmänt

Jag får skriva ett till inlägg, det strulade när jag skulle lägga in förra bilden, den ville bara lägga sig på sidan hela tiden! Varför blir det så??
Hur som helst, sen idag så har vi varit på lite loppisar, hittade dom här två små söta miniatyr porslinsbulldoggarna:
 
 
Och sen var vi på Americana Classic Vintage Warehouse i Oxelösund, jättetrevlig secondhand butik där dom säljer begagnade kläder från USA, inget kostar över 100kr. Billigt!! ;)
Jag hittade en jeansskjorta som jag köpte :)
 
 
 
Nu har vi precis kommit hem från en jättetrevlig middag hos mormor, hon hade lagat kycklingfilé fylld med lufttorkad skinka och vårlök och till det en potatisgratäng.
Sebbe och jag hade med oss vin och öl, så vi åt gott och fyllde mormor med vin! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: