cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Lååång fredag.

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit och shoppat runt lite. Först var vi på iittala outlet och köpte fyra nya vinglas till mig.
Jag råkade ha sönder ett igår. Det är ju typiskt, jag stod och duschade och lyxade till det med lite "dusch-vin", när jag var klar så tänkte jag: "tänk om jag skulle ha ner vinglaset så det går sönder nu, vad arg jag skulle bli." Så skulle jag ta handduken, och mycket riktigt, så hade jag ner vinglaset så det gick sönder! Förbannat!!

Vi köpte även två nya Fiskars knivar, dom är så jäkla bra! Den vi har sen innan har vi använt utan skärbräda direkt på diskbänken och misshandlat på alla möjliga sätt, men den är jättevass ändå!
Och så fick vi med ett gulligt litet vitlöksrivjärn på köpet också! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: