cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Tallinn, Estland.

Kategori: Allmänt

I helgen har vi åkt kryssning till Tallinn och tillbaka, så himla mysigt att komma iväg tillsammans.
Vi drack en massa öl och drinkar, tittade på grejer och köpte med oss billig sprit hem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var på frän loppis/antikvitets affär med en massa gamla ikoner och krigsgrejer bland annat!
 
 
 
 
 
Jag missuppfattade totalt att sideorder är lika med t ex pommes eller potatis, jag trodde servitrisen menade förrätt, så när jag äntligen beställde mat, vrålhungrig, så fick jag in enbart en liten kycklingfilé, en ananasring och en liten skål bea.. Vilken besvikelse! Haha :P
 
Översikt över Tallinn, faktiskt en riktigt fin stad, åtminstone inne i gamla stan :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: