cillasjostrom.blogg.se

En blogg om mitt livs stora och små händelser.

Valborg och 1:a maj

Kategori: Allmänt

Igår på valborg fick det bli utgång, vi var på Oleary´s, kul och mycket skönt folk ute! :) Jag känner mig ganska sliten och matt idag, men inte har vi legat på latsidan för det! Jag, Sebban och Dansken har varit på fiskeäventyr hela dagen, provat fisket på diverse olika ställen, men med ganska dåliga resultat dock. Det blev bara en gädda och den fick Dansken äran att få på kroken.
Men ändå skönt att vara ute hela dagen, solen sken och jag premiär tog en mjukglass :P
 
 
 
Äntligen har min Samsung Galaxy S4 kommit! Längtar efter att få starta upp den, men jag ska försöka lugna mig lite eftersom att abonnemanget hos tele2 fortfarande inte gått ut.
Sen ska det bli kul att se om Tre levererar! Har ju inte varit speciellt nöjd med Tele2, känns onödigt dyrt oh tappar 3G nätet hela tiden så internet går segt.
 
 
Sen så har vi bokat en kryssning till Riga, inte nu i helgen men nästa, både jag och Sebbe är ju lediga tor-sön då. Ska bli jättemysigt att åka iväg ihop!
 
 
Ikväll stod det fläskytterfilé på menyn, och till det serverades det majskolvar, sallad med fetaost, lök och champinjoner som tillagats i ugnen och avokado, med lite olivolja och balsamico på, så himla gott!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: